Szanowni Państwo,
W trosce o bezpieczeństwo publiczne, mając na względzie zdrowie zarówno Państwa, jak i pracowników Biura oraz ich rodzin, w związku z rosnącym zagrożeniem epidemiologicznym związanym z rozprzestrzenianiem się Koronawirusa SARS-Cov-2 informujemy, że od 19.10.2020 r. (poniedziałek) do odwołania, Biuro Związku Międzygminnego Ślęza-Oława zostanie zamknięte dla osobistej obsługi interesantów, a praca odbywać się będzie wyłącznie w trybie wewnętrznym.
Zachęcamy Państwa do korzystania z dostępnych narzędzi do komunikacji i załatwiania spraw drogą telefoniczną, mailową, tradycyjną drogą pocztową lub przez skrzynkę ePUAP.
Dodatkowo, przed wejściem do Biura ustawiona została skrzynka podawcza na korespondencję z Biurem. Skrzynka będzie wystawiona w godzinach pracy Biura i jest ona alternatywną formą przekazywania korespondencji. Ze względów technicznych i organizacyjnych korespondencja powinna być spakowana do opisanej i zamkniętej koperty.
Numery telefonów bezpośrednio do pracowników -> http://bip.sleza-olawa.pl/biuro
Dziękujemy za zrozumienie!
Dyrektor Biura Związku
Martyna Jakób