Informacja KMP we Wrocławiu
Informacja KMP we Wrocławiu w sprawie zwiększenia kontroli na drodze powiatowej nr 1954D od miejscowoci Biestrzyków do miejscowości Mędłów. Informacja
Zawiadomienie i obwieszczenie Wojewody Dolnośląskiego
Zawiadomienie i obwieszczenie Wojewody Dolnośląskiego w sprawie zmiany przebiegu linii sieci szerokopasmowej „Linia optotelekomunikacyjna RS_16 w relacji WD_Żórawina – WS_Strzelin”. Zawiadomienie Obwieszczenie
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Żórawina
Przewodniczący Rady Gminy Żórawina przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 8.00 – 10.00 w siedzibie Biura Rady Gminy w Żórawinie, al. Niepodległoci 15.
Aktualizacja – Konkurs ofert na realizację zadania publicznego – sport w roku 2015
Aktualizacja informacji w sprawie konkursu ofert na realizację zadania publicznego Gminy Żórawina w dziedzinie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w Gminie Żórawina w 2015 roku: Na Biuletynie Informacji Publicznej Gminy
Aktualizacja – Konkurs ofert na realizację zadania publicznego – sport w roku 2015
Aktualizacja informacji w sprawie konkursu ofert na realizację zadania publicznego Gminy Żórawina w dziedzinie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w Gminie Żórawina w 2015 roku: Na Biuletynie Informacji Publicznej Gminy
Informacja w sprawie terminów wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich
Informujemy, że wybory Sołtysów i Rad Sołeckich na terenie Gminy Żórawina odbędš sie w dniach od 27 lutego 2015r. do 7 kwietnia 2015r. Szczegółowy harmonogram zamieszczony jest w poniższym zarzšdzeniu
Informacja w sprawie terminów wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich
Informujemy, że wybory Sołtysów i Rad Sołeckich na terenie Gminy Żórawina odbędš sie w dniach od 27 lutego 2015r. do 7 kwietnia 2015r. Szczegółowy harmonogram zamieszczony jest w poniższym zarzšdzeniu
Informacja o terminie sesji Rady Gminy Żórawina
VI Sesja Rady Gminy Żórawina VII kadencji odbędzie sie w dniu 24 lutego 2015r. o godzinie 14.30 w sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żórawinie przy al. Niepodległoci.Porzšdek obrad sesji,